Selasa, 6 Julai 2010

Pendapat pelajar

Para pelajar Sekolah Menengah Chung Hwa, Bandar Seri Begawan,Beri pandangan anda tentang Majlis Pembukaan Bulan Bahasa yang diadakan pada 1 Julai 2010 di Dewan Darussalam.

9 ulasan:

  1. Majlis Pembukaan Bulan Bahasa Melayu telah berjalan dengan lancar dan sempurna. Semua persembahan pentas memuaskan dan mendapat sambutan yang memuaskan daripada para penonton.
    Syabas!!!

    BalasPadam
  2. pembukaan majlis ini sangat baik... tetapi cuma satu sahaja yang tidak sempurnah iaitu lagu penutupan majlis.... kalau tidak salah ialah lagu sekolah.... masalah teknikal....

    BalasPadam
  3. Jasmond,
    Terima kasih kerana memberi komen yang membina. Cikgu setuju dengan kamu. Semasa lagu sekolah dinyanyikan ada masalah teknikal sedikit menyebabkan bunyi muzik tidak kedengaran.

    BalasPadam
  4. Michelle

    Majlis Pembukaan Rasmi Bulan TIga Bahasa yang diadakan pada 1 July 2010 itu amat baik. Terutamanya lagu yang terakhir itu menunjukkan keamanan dan hubungan yang baik antara tiga bangsa di Sekolah Menengah Chung Hwa. Acara-acara yang lain sungguh baik juga. ^^


    Hui Chuen
    Majlis pembukaan bulan tiga bahasa telah diadakan pada 1 July 2010. Terdapat berbagai-bagai acara telah disembahkan pada hari itu sangat menarik. Terutamanya ialah drama Cina yang dilakonkan oleh oleh pelajar-pelajar dari Year 9, Form 4 dan Form 5.

    BalasPadam
  5. Kevin

    Majlis Pembukaan Rasmi Bulan Tiga Bahasa itu agak baik, cuma hanya sedikit pengubahan yang dikatakan oleh Jasmond, hendak di ubahkan iaitu lagu penutup majlis itu hendak ditukarkan.

    BalasPadam
  6. Boh Ning,
    Persembahan Harris memang pro kaliah XD....

    Steven Chiew
    Persembahan yang dipersembahkan oleh pelajar memang sangat baik...... Majlis ini dijalankan dengan sangat lancar..... Bulan tiga bahasa ini sangat bagus kerana kita boleh menambahkan ilmu kita dalam tiga bahasa ini......

    Yap JInn Huei

    Majlis ini sangat menarik dan ia dirancang dengan baik. Walaupun adanya masalah teknikal, mererka masih melakukannya dengan baik....

    Kumar

    Majlis ini sangat menarik kerana menpunyai pelbagai persembahan yang menarik seperti menari and sebagainya....

    BalasPadam
  7. Majlis Pembukaan Rasmi Tiga Bahasa kali ini sangat menarik berbanding dengan tahun-tahun yang lepas walaupun berlakunya sedikit masalah teknikal. Pada tanggapan saya, majlis ini telah mencapai matlamatnya iaitu memberi peluang untuk pelajar untuk bertutur dan menulis dalam tiga bahasa. Akhir kata, saya ucapkan tahniah kepada semua orang yang terlibat untuk menjayakan majlis ini.

    BalasPadam
  8. Kwang Hoe.

    Majlis Pembukaan Rasmi Tiga Bahasa pada tahun ini sangat berjaya dan dijalankan dengan sangat lancar walaupun ada masalah teknikal. Persembahan dan acara-acara yang diadakan sangat menarik.

    Selain daripada itu, kami juga dapat menambahkan lebih banyak ilmu tentang Tiga Bahasa ini.

    BalasPadam
  9. Terima kasih kepada semua pelajar yang telah memberi pendapat dan komen yang membina.

    BalasPadam